Igår

2012-05-04, 17:27:31 / Kategori: Allmänt
Japp! igår va jag å Peter å hälsade på Carola å Gurra :) å vovvarna fick busa lite! Herregud va dom busade :O Tycker att det är så roligt när dom kan vara lösa när dom ska busa :) fort kutar dom åxå! blev nästan omkull spungen några ggr haha. Det såg ut som räven å haren hihi ^^.

Fick se blåsippor igår åxå :D såå mysigt!

Jobbar inatt, känns riktigt skönt! istället för att spendera pengar så sparar ja ;) hihi.
Idag ska jag försöka hälsa på Inaa :) hoppas jag hinner innan jobbet bara!


Nu kommer bilder på räven å haren från igår!















Haha! vad skulle man göra utan sina håriga vänner? man blir så glad :)



TJINGELING!

Carola

HAHAHA jag älskar den sista bilden! Grisrumpor, here we come! :)

Tack för besöket. Måste ses oftare.

Räven hälsar puss till Lilo.

Kram kram



2012-05-04, 18:25:39 URL: http://denlillahunden.blogg.se/

Mona

Haha jag me! Grisrumpor iväääg!! Haha. Tack sj :) ja det måste vi. Haren pussar tillbaka :)

Kramar



2012-05-05, 17:20:26



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?