Zombie

2012-06-15, 09:19:57 / Kategori: Allmänt
Jah.. Då vare den 15e, lite trött eftersom jag fick jobba natt 21-07 å har inte lagt mig för att sova. Ingen mening för fina Ingrid tar studenten idag!!! Å det måste ju firas å fotas! :D
å sen ska ja träffa Cissi! Saknar min Babe :) vi ska gå på stan å shoppa kläder å shoppa på boa ah ;) sen blire förfest innan gänget kommer å våldgästar höhö :) blir niiice. Strippstång å allt. Tänkte att den får stå i vardagsrummet där den stått tidigare så att det inte blir fler märken i taket :P  näääää men skutta in i duschen åååå duscha?

Hoppas ja tre lugnt ikv nu när ja inte hinner sova nått.. Dä gå nå braaaaa ;)


TJing!

Lena

hahahaha OMG oooshiiiit ta det lugnt med spriten ikväll o ÄT annars stupar du höhöhö noooo sleeep o noooo fooood = bad bad BAD plan!!

Ha så kul ihelgen ziiiiiizz!!!



Pussah <3



2012-06-15, 15:11:18 URL: http://allihaveisallineed.blogg.se/

Mona

Hahaha det gick faktiskt ganska bra :P jag hade ju iaf ätit innan hihi ;)

Har haft jättekul! Men det är alltid roliast me dig syster!



POOOSSSSAAAAHH!! <3



2012-06-17, 05:19:45 URL: http://anjodameianoite.blogg.se/



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?