Åhå

2012-05-25, 02:03:47 / Kategori: Allmänt
Nu äre sommar!! herre.. va man ha väntat!

dax att köra igång me solningen bara :) ligger lite efter så gör som alla andra ggr, solarium+SOOOOL :D
Ska bli bruuuuuun BRUUUUN!!
Nu är man som en genomskinlig lite mask :/ huga! tänk om man fick bo i Afrika elr nått när de e vinter å ligga å steka tills sommarn kom till sverige så man alltid e brun? bränna fläsk å så hehe ;)

Vaaaad har lilla Måna gjort då? eller Trassel som Inaa kallar mig :P
Ja ha jobbat litte, varit me fina Inaa å hennes söta barn :) å så ha ja varit hos mamma mm.

Ja å Peter ha nördat xbox som idioter hehe :D Gillart! Spelat ut 3 spel tro ja? å håller på med ett nu. Å ja ha kört igång me dead space 2 igen hihi :)

Å min underbara systeryster ha äntligen fått sin underbara söta lilla Liam! ♥
Så nu är Julia storasyster :)

GRATTIS ÄLSKADE SYSTER Å FIPPE! LIAM ÄR SUPERSÖÖÖÖT!!

Längtar tills jag får träffa alla!

Å jag har äntligen fått mitt schema för sommarn :) så nu kan ja planera efter det, fast ja gillar inte att planera. det blir när det blir å så :)

HAHAHA EMMMA!!!!!! JAG BLIR JAGAD... Å SÅ...


Nä fan va den här sommaren kommar att bli bra! huga så bra den ska bli :)

Å alla nya sommarkläder man ska köpa! å alla härliga utomhus fester! shit, ja tror ja döööör haha :)
Tror ni jag längtat eller?! hehe..

Måste ha en fest här hemma åxå! va längesen nu.. konstig man är ibland.. innan man ska festa hemma så storstädar man fast det blir bombat sen? meningen med det? Men man får ju en massa pant iaf så man kan käka gratis bakis pizza :P

GLÖM INTE MORS DAG PÅ SÖNDAG!

Nämen, SÅATT






Inaa's sötbarn!
Shanti & Kaylien :)







Shanti's lilla hand :)

Å så blev ja å Peter bjudna till vinkontoret av hans jobbarkompis m. fru :)
hade svinkul haha.



Sen blev det baren på Olles :D







Å Peter å ja va barnvakt åt Inaa's sötbarn. Då blidde de ost&kex med världens godaste Hallon & choklad marmelad till :)






Lillebror med Kotten & Lilo ♥


Lilo

Såja :)


TJINGELING!


Inaa

Men så fina kort <3



2012-05-25, 04:11:04 URL: http://finest.se/dayita



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?