...

2012-05-26, 15:54:29 / Kategori: Allmänt
Suck. Orkade inte komma på nån rubrik. Måste kanske inte ha rubrik heller :P
Idag har ja fixat hår å smink på Inaa , å så fick jag träffa barnen <3
Sen hämtade jag Shanti från ett kalas :)

Senare ska jag väl sminka mig om jag pallar, för Peter å Ja ska till vinkontoret å testa viner, känner mig skitgammal när jag tänker på det haha. Men det är riktigt kul, fast hade varit ännu bättre med ÖL! En kall jävla öl nu i ett glas direkt från frysen <3 Himmlen typ..

Köpt hårfärg så att jag kan färga min ÄCKLIGA utväxt :/ Inaa skulle fixa men vet inte när det blir.. Funderade på att göra det nu men vill inte lukta hårfärg. Hur mycket man än tvättar ur håret så luktar det ändå? drygt som fan. men det försvinner ju efter ett tag men ändå.
Känner mig så snuskigt äcklig när jag har utväxt? fattar inte varför men känns förjävligt! Fjantigt äre.. Fast det är nog bara då jag känner mig så, har aldrig kännt mig så när ja går i fula kläder eller osminkad i mjukisbyxor :P då äre bara så att jag bara är :) Men klart man känner sig finare med smink å fixat hår.

Nu spelar grannarna raggar musik, fest på g? :)

Nää, men vafan. Jag har ju tjatat om en road trip nu så tycker att till hösten ska det bli av!
Såattteeeeeeeee dom som e på får gärna hänga på ;) måste kirra bil bara, men sen äre bara att fara ut mot asfalten å friheten!


jaja orka..
Nu blev jag på dåligt humör.. Suck igen. MÅSTE lyfta på arslet å dra det mot badrummet för att kasta på mig fejset.

MEN FÖRST.... en snus!
bland det bästa jag vet.







Byebye



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?