Fy

2012-05-31, 01:08:52 / Kategori: Allmänt
Känner allt mer å mer hur jag otrivs i detta ljusa hår.. Eller som dom flesta säger "blont"..
Jag som alltid har sagt att jag ALDRIG ska bli blond! Men jag måste ju om jag ska få den "rätta" hårfärgen att bli bra. Känner mig som en bimbo i detta långa blonda! Nä, brunt ska de va! :)
Väntar till slutet av juni sen blir jag brunett :D HOT! Finns inge snyggare än brunetter, blondiner kan slänga sig i väggen! eller? Ska jag vara ljus? suck. Svårt att bestämma mig vad jag trivs bäst i, men jag vet att jag trivdes skitbra i svart men hade haft det i typ 5 år så va ganska less. Vill inte se ut som en bimbo heller!
Nu menar jag ju såklart inte att ALLA blondiner ser ut som bimbos, bara att jag känner mig som en sån eftersom jag har så långt hår så.

Har kommit på en hobby! Jag har alltid gillat hår, smink, kläder och naglar så tänkte att jag skulle utveckla mig inom nått av dom. Så jag ska börja göra naglar :) Tycker att det har blivit såå tråkigt att jobba med nagellack så jag vill göra gele och akryl naglar! Ska beställa hem grejor å uv lampa nästa månad så den som vill vara försökskanin får dra röven hit :) Inaa har redan sagt att hon vill vara testdocka ;)
Ska beställa hem MASSOR med grejor, pärlor, diamanter, gele i olika färger å nyanser mm.
Hittade en skitfin ROSA uv lampa som jag ska beställa hem!

Idag har jag fejat hemma lite, varit ute me moppa som vanligt å gick till Inaa för att vi skulle gå till Step In å gymma lite men det blev te hos mig istället :P imorn blire av haha.
Jag på ett gym? vill man bli fin så :)


Näää men nu.

Bye bye!



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?