Ajusste

2012-05-08, 17:33:54 / Kategori: Allmänt
En sån skum dag.. vet inte varför men den bara är skum :P
Fast att grannen låtit som en syren heeeelaa dan gör ju inte saken bättre :/ oooooooiiiiiiiiiiiiiiiiiiioooooooooiiiiiiiiiii...
Nä huga, in me hon på ett hem så att de bli lite lungt här.. Kändes dumt att skriva så men hon borde faktiskt inte bo såhär..

Iaf så drömde ja en skum dröm inatt..
Drömde att ja körde ner till sthlm för att festa, (ja va rik i drömmen.) å bilen va en rosa Audi r8? som ja fick för att ja slutat snusa.. när ja hade kommit fram så kom ja på att ja glömt köpa sprit å allt va stängt, så ja ringde Peter å han sa att ett släp med sprit va påväg :P haha sen helt plötsligt så va ja i skåne å plockade jordgubbar i Syrrans jordgubbsland som vi skulle ha till drinkarna :) Då kom ja på att Fan syrran.. du e ju gravid! Å hon ba, nä ja va aldrig gravid, hade bara fejk mage för att Fippe skulle städa huset :) hahaha!
Sen festade vi å då kom ja på att ja måste hem å gå ut me Lilo, sen vaknade ja av "syrenen".


Mm så kan de va..


Å syrran e faktiskt gravid hihi :) å hon dricker ingen sprit heller :P men snaaaart så är hon inte gravid för då ha beppen kommit <3



Såååå...





TJINGELING!


Lena

hahaha tokfia ;-) men ibland drömmer man sjuka drömmar, fråga mig...jag drömmer helvilt nu haha men det är nog för att man e såååå nervös!!!

Va fin du är i håret nu, det är super fin färg nu ju :-) tålamod tålamod, vilket jag aldrig hade haha ångrar mig liiite nu ;)

Saknar dig zizziii <3



pussah



2012-05-08, 19:12:55 URL: http://allihaveisallineed.blogg.se/

Mona

Ja så är det ibland :) ja det förstår jag hihi men det går nog bra ;)

Tack! Ja det börjar arta sig, få se vad slutfärgen blir bara haha. Ja det va synd för du va superfiiin i den! Fast du e fin i den du ha nu med ;)



Poosssaaaa!!



2012-05-13, 05:58:01



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?