YOoHOo

2011-05-03, 14:39:00 / Kategori: Allmänt
JOOOrå, dags å skriva lite igen, fick ju typ en liten order ;)
Så vad ska ja börja med.. JO, ja har fixat så att min Samsung Galaxy I9100 s2 blir billigare :D å så få ja mina Pengar imorrn ;) najs! men dehära me mobilen.. ja skulle ju fått den innan ja skulle till skåne men nu har den blivit några dagar försenad så ja får den efter att jag varit där :( va inge kul.. hade ju tänkt ha den på tåget så att ja kan roa mig lite å så men nu blire inte så.. aja ja får väl SOOOVA hela vägen :P haha.. HUR ska ja klara mig utan fb? haha :P JA klarar mig! men musik hade inte varit heeelt fel.. får väl kolla om min gamla sony ericsson vill funka, ha ju en jävla massa musik i den å så e ljudet LÖÖÖVLII <3 men den har en tendens till att dö hela tiden.. Men ja ska klappa fin så vill den nog leva lite till ;)
Läste att min nya mobil är världens bästa :D men de visste ja ju redan hehe ;)
aja, vill köpa nya kläder men ja väntar fortfarande tålmodigt så att ja kan göra de i skåne :) måste ju få shoppa lite när man väl är borta från dövik!

Måste vattna blommorna dom ser ledsna ut :/
Fan va sugen ja är på honungsmelon! blir nog en sån ikv. Å så kaffe, men den blir NU! så tar ja nog en av mammas kanelbulle till :D

Om 8 dagar sitter jag å Lilo på bussen/tåget påväg ner till Ystad ♥ ÅÅh snartsnartsnart!
Vill ni se hur min resa ser ut :D hahah OKEJ

Buss från Övik Avg. 15.15     Ankomst 17.35 Sundsvall central

Sundsvall x2000 Avg. 17.50   Ankomst 21.30 Stockholm central

Stockholm Avg. 23.14           Ankomst 06.00 Lund central

Buss Lund Avg. 06.10           Ankomst 06.49 Sjöbo Bstn

Buss Sjöbo Avg. 06.55         Ankomst 07.25 Ystad stn

Så det blir många rast stopp för Lilo, men eftersom de e natt tåg så sover hon endå :) men de e skönt att sträcka på benen!

Ha typ kollat på biljetterna 100 ggr!! nu kan man ju säga att nästa torsdag är jag där :D wiiihoo!! känns OVÄRKLIGT!!  heeelt sjukt roligt!! de ska bli så kul att får träffa Julia ♥ å min älskade vackra syster ♥ å hennes sambo å deras vovve Ozzy :D Hoppas att ja inte packar ner fööör mycke kläder.. Ha en tendens till att göra det. Men ja har bestämt att ja ska ha en sån där rull väska å en handväska i Handväskan ska ja ha, Parfym, godis, plonbok, vatten till Lilo, bajspåsar, hårspray, smink, å mycke mer :)

I rullväskan ska jag ha 4 par skor, å en Massa kläder, men de får ändå inte bli för mycket för ja ska ju få plats me Lilos mat åxå å min sminkväska å lite hårprodukter å sånt..
Men de bästa me rullväskan är att den är så skön att ha, man känner inte ens att man drar den :) å så kan man lägga handväskan på så att man slipper bära den å så sätter man bara fast den i handtaget så att ja inte råkar ut för ett kärring ryck hehe ;) Lilla lilo får bli både buren å gå lite sj :) beror på hur mycke flk de är i sthlm, vill ju inte att nån ska kliva på henne :( då skulle ja nog knuffa dom framför tåget! hehe.
Nä men allt kommer att gå fint :) är ju typ LIIIIIITE van då att åka den rutten hehe :p fast nu vare ju länge sen man åkte, men skulle man lägga ihop alla timmarna på tåg å buss som ja åkt för att hälsa på min syster så skulle man nog kunna säga att ja inte gör annat haha x)

aja nu ska ja rasta lill vovven å sen pugga inför provet :) förresten! ja hade bara 3 fel från MVG på andra uppgiften ;) lite dutti ja känner mig då!




Tjingeling!



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?