Sluta va så kall jävla höst!

2011-10-11, 00:33:34 / Kategori: Allmänt
Fattas värme å sol nu känner jag! vill ha värme! är less på att ha jacka å varma kläder, tar ju sån tid innan man kommer iväg.. suck. å nästan alla mina fiskar har dött av pricksjuka :/ det är reginas fel! så dom ska ersätta alla fiskarna plus en grotta som blev missfärgad av prickmedicinmedlet.. så det är ju lite positivt. ska lägga upp en bild hur den såg ut.. nu är den oranga grejen blåsvartgrön å resten ha blivit mörkt.. ja som precis hade blivi kla me allt. suck. å de va iiinte billätt ska ja säga! dom ha iaf fått sitt månsljus som dom ha på kvällen å natten, den skulle lysa på grottan, de va skitsnyggt men nu ser de bara tomt ut utan alla fiskarna å grottan :( ja blir lissen i ögat!
Å lilla Sir Bengt 3 dog.. så ja måste skaffa en 4a :( ajja de ornar sig.

Idag träffade ja vicky Banan, vi satt på UH å drack kaffe (Vicky bjöd ;) ) å sen drog vi hem till mig för att måla naglar, dom blev riktigt fina måste ja säge fast sen så blev ena handen ful :( får fixa de på fredag för Vicky ha köpt in nåra tusen diamanter för naglar som vi ska leka med!!! hehe de ska bli looolit :D

Imorn så kommer Anders så då ska ja till mamma å umgås me han :) å sen på torsdag blir han bosatt i ås :D ska bli såå kul att han flyttar hit! äntligen får ja ha min storebrorsa här! längtar <3 nu fattas bara min syrra å min systerdotter å syrran GUUUUBE å så min Lillebror Patrik <3 sen är hela familjen samlad :D hur ska ja fixa det? ja får vänta tills ja blivit rik då ska ja muta dom, de dröjer inte så länge me de jobbet ja har nu hehe LUCKY ME! Nån som känner sig sugen på att jobba med mig kan ju alltid ringa å så ;) men det är bara till för dom som vill tjäna pengar så ni vet!
Fick en massa skumma sms imorse med okänt nr å så va dom tomma, drygt å inte veta vem det är.. stog inte nått nr heller men det va väll nån som gick vilse i underlandet eller nått hehe :P

Nu kollar ja på Troja å dreglar över Brad! fast han är ju inte lika snygg nu som då.. de suger. tänk om han kunde vara lite yngre å så då hade det nog varit bättre ;) Fast Peter är ju inte heller så dum huhu ;P
Nä va ska ja säga mer.. jo ja ha gjort klart alla uppgifter för hela medicinska grundkursen i förväg så nu ha ja typ 3-4 veckors ledig tid förutom när ja jobbar, så om nån känner sig sugen på att umgås så äre bara att hojta till ;)

Mamma är så söt! hon köpte magneter till mitt kylskåp som är smileysar :) såå söta! alla borde ha sånna på sina kylskåp! å så hade hon köpt frukost bröd å bakelse på lundbergs som vi satt å fika, tänkte på min älskade syster då att hon borde varit med.. känns så tråkigt att man inte kan fara förbi en snabbis å ta en kopp kaffe eller gå på stan när man vill eller bara umgås.. när ja blir rik ska ja köpa en bule från lundbergs å fara ner till henne i Ystad å ta en kopp kaffe å sen fara hem ;) å sen kan hon ta helikoptern som hon får av mig å komma hit på fika :D villka planer ja har!! AWESOME :DDD

Å den 12e fyller Julia 10 år :D sötaste <3 skulle skicka kortet idag men glömde bort det så det kommer en dag försent :( typiskt mig! men ja ska ringa gullungen å gratta henne på sin dag :) älskade lilla Julia<3<3


Julia <3!!



Världens näst godaste saft!



Jag å Eddie Murphy en helt vanlig dag :)


Peter när han är sig själv



Undrar vad dom bråkar om? hihi


Världens komiska bild på dom 2!! haha  X)


När Lilo ska ut..



Tortyr på katt :)












Alla mina navel smycken :) förutom en som ja har i naveln nu :P











Sådärjadevaallesfördennagång mellanslagmellanslag hihi :P

nästa gång blir det fler bilder å mycket fler bilder på jag ;) ha märkt att ja är lite ego.. fast med den röven jag har så är det inte konstigt att ja inte kan slita mig från spegeln ;D hihi närå så e de inte.. gillar bara att se mig själv på olika sätt.

jupp.. ha en bra natt allesammans! GODNAJT ÄND SLIIP TAJT <3


TJINGELING!



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?