Shoppaholic

2011-10-27, 01:05:16 / Kategori: Allmänt
Har shoppat :D lycklig som saaatan!! + att ja har betalat ALLA äckliga räkningar :P hehe..
Iaf så har ja ju betalat mina halloween kläder så dom får jag nog på fredag :D ska bli roligt att testa dom! kommer bli skitsnyggt! å så har jag köpt 2 nya ögonskuggor från Loreal å ett par AZSNYGGA lösögonfransar å så har ja köpt lila big eyes linser som gör ögonen större :D å så har ja köpt nagellacks konst så jag kan göra suuuuper snuýgga leopard naglar å en massa annat! å så har jag köpt en snygg klänning men det vet ni ju redan :P å så har ja köpt lite annat smink å smink borstar sån skit hihi. Nu fattas bara lite shopping på boan inför helgen ;)

Imorn ska ja å mamma shoppa på H&M å sen ska vi shoppa på Zoohörnan :) efter det ska vi hälsa på Anders å ta en fika. Ja å Peter ska försöka få upp hyllan i hallen så det blir lite mer hemtrevligt där :) å så ska ja test sminka honom för att se hur han ska ha det på lördagen :) kommer att lägga upp en massa pix under dagen å kvällen/natten ;) Jack kommer iaf vara den som är mest läskig.. Tyckte hans nya Zombie linser va otäcka hihi :P Lilo ska iaf vara en humla, fast det vill hon nog inte vara men hon har inget val haha :) men det är bara för en stund så att man kan ta lite bilder å så :P kanske tar en uppvisnings prommenix på stan sen med hon..

JUSST!! ja ha ju köpt VÄRLDENS SNYGGASTE laptop!!! :D En Sony Vaio C serien som är ROSA!!

Ja men som ja brukar så slänger ja upp lite pix, nog mest på det ja köpt å så..






Loreal color infaillible endless chocolat









Loreal color infaillible Goldmine




Typ såhär ska ja ha fast snyggare



Å såå min nya ÖGONSTEN! Kommer på FREDAG!!!








Vill ni ha fler bilder på den eller? :P


å klänningen å halloween dräkten lägger ja upp bilder på sen ;)

Nu ska vi kika på det ja SKA köpa :P hehe


Laptop väska från Krusell Coco Chanel inspirerad, funderar på den i rosa men tror det blir lite vääl mycket rosa då :P eller? hihi..



Den rosa :P

Å kanske matcha med en snygg mobil väska i båda färger?

Å kanske en kamera väska med :D


Hittade massa fina smycken å väskor å sånt på den här sidan http://www.shopbop.com/marc-jacobs-bags/br/v=1/2534374302024262.htm som ja inte orkar lägga upp bilder på. Men helt klart fina grejor!

Å ALLA dom här USB minnena ska ja köpa!! hihi







Den här va lite pimp :P


men denna hära ska ja köpa nu på en ändaste gång!!


Kommer att passa min nya snygga rosa laptop såå jävla bra!! :D BLING Å ROSA♥


aja nu palla ja änge määr.. ni får en avskeds/godnatt/godmorron bild på mig ;)









TJINGELING!        



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?