Halloween!!

2011-10-25, 03:01:55 / Kategori: Allmänt
Jaaa så va de Halloween igen :) å denna gången så SKA ja ut å RÖJA!
Förr förra gången blev det ingen utgång, å förra gången blev det ingen heller för att personen som jag skulle vara med inte hörde av sig trots att vi planerat hela veckan, och så hade hon glömt mobilen hos sin morsa.. men kunde tydligen inte låna av sin kille.. dålig stil.. fast vet att det alltid blir så. visst jag kan åxå glömma eller ändra mig men jag hör av mig iaf.. men men det är gammalt. Nu ska vi hyra lokalen nedanför oss om den blir ledig å bjuda en massa roliga människor, men om den inte blir ledig så är festen i vår lägga eller i umeå på Corona, den sista verkar mest lovande ;) men vi får se hur vi gör. hursom så blir det braaaa..

Har beställt kläderna jag ska ha :D kommer bli skiitkul!! ska suuuupa å daaaansa å suuuupa å daaansa!!!
å så har ja beställt en klänning som e underbart snygg!! :DDD
Å så ska ja köpa SMINK!!! yeeey! å så ska ja köpa skor å kanske en parfym å så vill ja köpa en kappa å så SKA JA SOOOOOOOOOOOLA!! :D måste ju få tillbaka min fina färg! vill INTE vara blek på vintern igen.. såå trist. man ser ju ut som en genomskinlig zombie..

I lördags så va ja å Peter i hans föräldrars stuga ♥ det va AZmysigt! vi eldade å grillade marsisar å korv, å så drack vi julmust å käkade ost å kex :) såg på film å hade de gött!

Idag eller det blir väl igår :P så hälsade vi på farmor som fyllde 82! hon fick en fin blomma med kruka, å så bjöd hon på kaffe å tårta :) Lilo ville sova över hos farmor så vi hämtade hennes säng å mat å leksaker, men ja tror nog att hon kommer sova  farmors säng :) hämtar henne imorgon. GRATTIS IGEN FARMOR!♥
Å snart så blir farmor granne med mig å Peter!! :D längtar!


Ja nu ha ja inte så mycket mer att skriva förutom att Mark bjöd på pizza idag :D TACK MARKIS!

slänger upp lite pix som vanligt..




Farmor med Lilo



Vattnet vid stugan







SMILE!






Sååå..


Förresten så tycker jag det är MYCKET synd om min syster som har världens hemskaste tandvärk igen!! om jag kunde så skulle jag ta den å gå till tandis eftersom ja knappt betalar ett öre ;) då skulle jag kunna gå åt henne så hon slapp betala. tycker hon ha tandvärk stup i kvarten så dom kan ju inte vara så duktiga på att fixa tänder? tro ja måste dit å mula dom jävlarna :O ja tar med mig Lilo så att hon får bajsa i deras munnskydd -.-' hehe.. nä men hon gör det bra som kämpar med värken å endå orkar med städning å allt! ♥


TJINGELING!    



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?