Halloweeeeen!!

2011-10-31, 23:29:46 / Kategori: Allmänt
Hällouuuu... Såå nu ha ja fått tillbaka kameran från kära Mark :)
orkar inte skriva så mycket om helgen så ja lägger bara upp bilder ;)




Lilo i sin humle dräkt :)






Mark som Vampyr :)


Jack som en läskig sak...



Croon som en mycket rolig figur :D haha började nästan grina när ja såg han X)



Jag som leopard ;) fast ha nog ingen helkroppsbild men kan fixa det till en annan gång :)


Såhär såg bordet bara ut i början... kan ju säga att köket va SMOCKAT me glas å allt hehe.. kul å städa.. men ha man fest så ha man! ;D


Jag med mina Zombie brudar ;) HOT!


Jag med den mystiska gorillan :) fan va ja ser ut där lixom.. full?! hehe


Jag å mina vovvar ;)


Å sen ja med denna hära vamyr bruttan :)

sen ha Mark inte tagit fler bilder :( ja måste nog straffa honom med en selleri! FYYYYYY Mark FYYYY ;P Å ingen bild på Peter fanns det heller.. men han va iaf en Pirat Vampyr me cool sminkning :)


hihi nädå de va ju han som kom ihåg kameran så lite duktig va han ju :D


aja de va de.




TJINGELING!        



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?