Rulltårta

2011-03-17, 14:31:01 / Kategori: Allmänt


Kom på en sak, Lilo är ingen köttbulle längre. Hon har blivit så stor nu så hon har blivit en rulltårta :) hehe men Kotten är en korv! Min goa fina tjej♥
Imorgon ska Lilo å Kotten få sin 12 veckors vaccination, sen ska ja å mamma fika hemma hos mig :) mysigt! då får Kotten se hur stan ser ut :P
Igår va ja hundvakt åt fina Malte :D han va så snäll mot Lilo fast hon va som en piraya hihi.
Sen följde vi me Ingrid å Malte på valpkurs, Lilo somnade på en gång haha
Peter ska fara iväg me jobbar gubbarna å åka bräda å dricka bärs :) han kommer inte hem förns på söndag. Så ja är alldeles ensam nu, eller ja ha ju Lilo :) hehe.
Käkade nyss box 9 Gutt! fast ja fick inte min cola :(

blablablabla..blööööööö.

Filmtajm å kuffe!

Tjingeling!

Karin

Ingen fara, bara att säga till när du behöver hundvakt igen!!:) Jaa, det ska jag abolut göra!!:p

Kram!



2011-03-28, 21:01:29 URL: http://kak4n.blogspot.com



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?