VARMT! då måste det vara sommar :)

2011-06-10, 20:18:25 / Kategori: Allmänt
OJ! gud så varmt det har varit idag :O tur jag gillar värme ;)
Idag tog en massa ungdomar studenten! GRATTIS till dom :D Jag å Mark ha varit på stan och kollat på dom :) sen gick vi runt å letade skugga å nån stans att fika, det blev en cola var å så tog ja en liten macka. gick inte att äta mer..  va ju så varmt :P

aja här kommer en bild på en mycket rolig och snäll kille vid namn Mark :)



Ja vad ska ja skriva mer? jo Peter kom åxå ner på stan efter att han varit å tränat :) då käkade han ja å Mark en sallad å så gick vi till systemet å köpte öl :)

Ikv blir det nog öl ute i gräset å bara njuta av livet :)
Å imorgon ska jag å Peter fara till S-vall å fira Empas syrra som fyller 30 :) de ska bli roligt!

Slänger in en bild på jag åxå fast ja ha gjort om den så att man inte ser hur ja ser ut idag.. hemskt haha :P



Jooooo en sak till :D jag har skaffat en liten vovve till :) det är en blanding mellan chihuahua å pomeranian å en till men den kommer jag inte ihåg. men den kommer bli mest lik en chihuahua :) å så är det en tik åxå.
Hon ska heta Keily ♥ Lilo kommer att bli glad över att få en "syster" :) men sen så är det nooog med hundar :P eller? haha jooo :)

Keily











Det är den lilla med den svarta ålen på ryggen :) puppis!


Den ska jag å Peter hämta när vi åker på våran road trip. Har inte planerat så noga men hade tänkt att stanna först i sthlm sen göteborg å sedan ystad :) gud så kul det ska bli!

Nu ska ja dricka vatten :O huuu!


TJINGELING!

Lena

Du är vacker syster ;) behöver inte sudda ut några bilder hihihi... längtar tills jag får se din lilla valpis :) så sööööt den är! saknar dig zizz, vi ses snart <3

Pöss o kräääm



2011-06-12, 14:01:01 URL: http://allihaveisallineed.blogg.se/

Mona

Tack sis! ja längtar åxå tills jag får se den, å din lilla vulpa ;) har du kommit på nått namn än? saknar dig med! snart ses vi :D

PUSS&KRAAM <3



2011-06-14, 18:32:43

Siss

YES hon ska heta Nelly eller Nelli.. fint va :)

pääääs



2011-06-16, 09:44:22 URL: http://allihaveisallineed.blogg.se/



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?