Mjorå

2011-06-03, 01:21:16 / Kategori: Allmänt
Så.. nu ska ja skriva lite om skåne resan ;)

Som sagt så gjorde ja ju illa foten så att den blev alldeles blå å tjock :/ så min syster övertalade mig att fara å kolla upp det.. men de va ingen skelett skada så ja kunde gå i mina höga klackar på cruisingen :P fast det hade ja gjort endå hihi :)
Men det regnade hela cruisingen så vi stannade inne hos en som hette Peter å spelade biljard å hinkade öl.
Ville ju lixom inte ha sminket nere vid hakan å så.. å så hade vi inget paraply.. konstigt ord! PARAPLY. nått å tänka på! :D
iaf så hade vi skittrevligt.
vi har varit i malmö 2 ggr å kan ju säga att alla kläder är som stoooora tält :O vafan ha hänt me allt fint? ska vi tjejer gå omkring å se tjocka ut? tycker synd om dom som verkligen följer modet å tycker att det är snyggt! haha X) mobbat!

Ja köpte iaf en tröja, en bolero, en plånbok som va skiiiitsnygg å så får min bajstora mobil plats däri åxå :D stort +! å såå köpte ja 2 par superlåga/superkorta jeans shorts å 1 par skor å en parfym å så gjorde ja lösnaglar :) å så köpte ja en tröja.

I Ystad köpte ja 1 klänning, copter skydd till min tele, en vit skitfin klocka, leggings svarta, ett linne, en diamant pärla till tungan, en namn bricka till Lilo, å så piercade ja en smiley under läppen :) sen minns ja inte om ja köpte nått mer förutom ett TON godis :) hihih tror min syster kände sig litte svullen efter min vistelse där :P JOOOO ja å min syster solade solarium åxå! dä va gutt hurru! :D

Ett baj bra tips när man ska sola som ja fick av Fippe är denna produkt




Den ska göra så att man får en jämnare brun färg å så blir man len å go ;) å så luktar man cocos!
Kan ju säga att man blir len om en bäbisrumpa! å den funkar!!! sjukt jävla bra ären! löööv lööv.

nä men ska väl kasta upp litta bilder åxå ;)



Jag å min vackra syster! ♥





Julia skulle på kalas så ja lockade hennes hår :) se så fiiiin hon är gulljullan ♥






Lilo å den lilla hunden Ozzy :P





Lilo :)




Lilo säger godnatt till Fippe! MYCKET viktigt!






Lenas lilla chihuahua tikvalp som hon får om 3 veckor tro ja :D sååå himla söt! Namn förslag tack! ;)



Lilo gubbsitter :P



Tröött hund :P


Lääängtar tills min syster å fippe å Julia å Lenas lilla beppi hund kommer upp i sommar!! ska bli så underbart roligt me roligheter! ♥

Å ja å Peter planerar en road trip :D ska bli baj roligt! de blir sthlm götet å skåne :) kanske nån till åxå, ha inte planerat sååå noga ännu :P


aja nu ska ja kasta i mig te så att min hals inte säger aj när ja ska äta :( buu..
Äh ja är ingen mes :P hehe



TJINGELING!

alicia

sjuukt vad vacker julia är! sinnes söt



2011-06-03, 13:46:17



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?