Men huvva..

2011-06-03, 11:51:16 / Kategori: Allmänt
Fan.. ja äter å äter men vart tar alla mina kilon vägen? Min kropp verkar inte fatta att ja pular i mig mat som är fet, ja äter inte direkt grönsaker till middag.. visst ja käkar inte alltid frukost men vem gör det? men ja äter en riktig lunch å en riktig middag å ja kvälls äter alltid å på allt det så vrääääker ja i mig godis å chips å sånt så fort ja kan för att möjligen gå upp nått kilo å för att de är gott :) men de funkar inte.. å maten ja äter är alltid varierad så det kan inte bero på den, å ja äter bra potioner.. aja.. nått tips på hur man lägger på sig nått kilo? fick nämligen en chock när ja ställde mig på vågen idag! så TIPS TACK! känns lite läskigt nu.. vill ju inte bli ett vandrande skelett!
Tur att ja ha gumpen kvar ;) haha..

näää men som sagt så brukar ja väga 53 men under ett halvår ha ja vägt 48 å nu så väger ja 46...
Fattar inte vad det beror på.. ja mår ju finfint! :D å ja äter som ja ska!
Men ämnesomsättningen ändras ju när man kommer upp mot 20 års åldern så de kanske är det då?
Men min ämnesomsättning har alltid varit hög, har alltid kunnat äta vad ja vill utan att det händer nått..


jaaja, idag ska ja ringa nåra samtal, å så ska ja duscha sen får vi se vad de blir senrare ;) imorn ska ja å Peter till sundsvall å kolla på bio :) dä ska bli loooolit!


ska försöka ringa min kära syster!


TJINGELING



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?