Idbyn

2011-02-26, 18:35:17 / Kategori: Allmänt
Är hemma hos mamma nu, har varit de sen onsdag :)
Min storebrorsa är på besök! vi kollar på film å fixar grejer till datorn å sånt. :D
Ja har ju såklart MIN lilla söta Lilo boll/köttbulle/korv me mig ;D kan inte vara utan henne en sek! haha
Lilo å Kotten ha busat så jäkla mycke! de är skitkul att se på när dom jagar å brottas me varann :)
Har tagit massa bilder men ja kan ju inte lägga upp alla hehe så de blir nåra goa ist ;)
Ikv blir det bara myyyys framför tv'n med dom ja älskar ♥
Imorgon ska ja å Peter till hädanberg :) ska bli kul!
Har köpt ett skitsnyggt Tattoo halsband till Lilo! lööövly :D
Hittade en säng till henne me samma märke som passar perfekt till hennes halsband! såå jävla snyggt!
Hon ska bara ha den! de finns inget annat haha :) bara de bästa till min lilla chey!
Nicke följde me Panter på jobb idag, dom kom hem genomblöta å frusna :P hihi
Å igår kom Panter hem från ett annat jobb å luktade bondgård/mycke kodynga =) hehe

Nu ligger puppisarna å sover, de ha varit en busig dag! De va så härligt ute när solen sken så dom blev alldeles tokiga! bara kutade runt å skuttade å jagade varandra :)
Snälla sommaren kom fort i år! PLZ! Måna fryser..



Lilo som gör en smil min :)




Lilo's snygga Tattoo halsband! fler ska de bli ;)




Kotten biter Lilo på magen!




Lilo är gullig♥




Nicke blir Mopsmat!




Hur söt är inte Kotten då! ♥




Lilo :)




Fina Kotten :)




Urgulliga chey!




Hon kan faktiskt dansa åxå ;)




Nu ska ja vara social me alla!



Tjingeling!



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?