Underbar dag ♥

2011-02-17, 09:46:39 / Kategori: Allmänt
Igår hämtade ja å mamma våra mops valpar! vi fick vara med när veterinären underskökte dom å chippade å allt va dom nu gjorde :) Lilo såg så olycklig ut när hon chippades, gjorde nog ganska ont :(

Allt ha gått jättebra! hon har inte gnällt nått, å så ha hon inte kissat eller bajsat inne :D stolt! hihi
Hon väckte mig 5 imorse :) haha superpigg hund å en dö trött Mona? funkade bra ändå ;)
Hon följer mig vart ja än går, å hela natten sov hon, gnällde till kanske 2 ggr.
Va ganska kul i morse när hon vaknade å såg mig, hon blev överlyckig å pussade mig å visste inte riktigt va hon skulle göra ^^, sötbollen♥
Hon älskar snö iaf, hoppade å skuttade å drog hela ansiktet i snön hihi helt tokig! Å hon älskar alla grannarna :P
Nu sover hon på min fot å snarkar :) mysigt! vi ha myst i soffan åxå! de gillar hon.
Mammas lilla Kotten verkar åxå trivas med allt det nya :) fast han vill inte gå ut, han fryser för mycket, men de blir nog varmare snart hoppas ja!
Har inte laddat kameran än så blir inga bilder nu men ja lovar att dom kommer! ;D

Nu ska ja fortsätta me min superhärliga dag!


Tjingeling!

Gnagers

Men åååh!!! Jag blir så avundsjuk på dig!! <3 Guuud vad jag längtar tills jag får träffa er! Det ska bli kul och se hur våra hundar går ihop också :] och jag blir bara mer och mer sugen på att skaffa mig en "liten en" också! :]



2011-02-17, 10:24:24

Mona

Du kan ju komma å hälsa på till veckan ;) Ja de ska bli spännande å se hur dom reagerar :p Lilo älskar stora hundar iaf hihi så Delly kommer inte att få vara ifred ;) ja skaffa en liten söting du me! skulle vara skitkul! :D



2011-02-18, 09:25:46



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?