Tussilago

2011-04-05, 13:17:38 / Kategori: Allmänt


Har varit hos mamma sen i söndags :) spelade Dead space me Anders, äger på de förresten :P hehe.
A iaf så i lördas firades trillingarna som fyllde i söndas :) hade skitkul haha, först när man kom så skulle man välja en liten hutt, uh eller blä :) valde blä såklart hehe sen så skulle ja å peter tävla mot varandra, vi skulle snurra 5 varv me en bindel för ögonen sen sätta en knorr på fyllehunden. Peter ville inte va me så ja vann, men de skulle ja gjort iaf så de va nog därför som han inte ville vara me. Ida bjöd mig på en göö jävla drink!
Sen fick vi ta en lapp å så skulle vi va som de stog på lappen hela kvällen :) ja skulle leta efter nått men visste inte vad, tro ja lyckades ganska bra hehe.
Blev nån Gin&tonic me :) å lite bärs å sen vet ja faktiskt inte. Men iaf så fortsatte ja, Peter, Ida å Anton vidare till Harrys. Dansade lite på dansgolvet å minglade runt hihi sen hem å soooova :)
Idag ha ja varit på Miroi på introduktion om min studietid å kurser å sånt rooooligt. Lilo va me å hon snarkade så mycke så att alla fick en skratt attack mitt i allt hehe, gulle hon! vi fikade lite innan Lilos fanclub på miroi kom å ville hälsa på deras "maskot" :) fast Kajsa är nog favoriten ändå :) hon brukar smuggla me sig Lilo till fikarummet när ja ha lite ärenden på studieplus å AF. När vi promenerade hem hittade Lilo tussilago som hon nosade på å fnös misstänkt på dom, sen pissade hon på dom å gick muntert vidare haha X)
Ha deklarerat i tid nu så att ja får pengarna innan midsommar, äntligen ha ja pengar till körkortet! så ja hoppas att ja kan ta det till hösten å plugga å övningsköra nu på våren/sommaren :) ska köra så mycke de bara går hemma, körskolan e ju ändå stängd juni å juli. Få se hur de går att plugga på heltid disstans å samtidigt plugga till körkortet. Men de ska ja nog klara! eller ja menar att de är ju klart att ja klarar de ;) är ju kungen hihi.
Nu känns allt bra igen, ja har min älskade underbara Lilo, ja får plugga till nått ja vill jobba me å ja gör nått vettigt på dagarna så att ja känner mig som en människa å inte som en pärsäck. Å så får ja ju pengar åxå så att ja kan leva som en MÅÅÅÅÅNAAAAAA :DDDDDDDDDD å så kommer ju min nya mobil snart åxå! Får ju inte glömma min underbara bästa Peter ;) som ställer upp å stöttar mig i allt! PUSS!
Nu sitter Anders på bussen på väg hem, men han kommer ju om drygt 2 veckor igen, å då kommer Patrik åxå :) 
Ska mest troligt till Ystad den 10 maj om allt går som planerat, hoppas de blir så iaf så ja kan träffa min fina syster å min underbara systerdotter ♥
Ja å Peter planerar att dra utomlands sommaren 2012:) få se vart vi hamnar då men USA eller L.A. hade inte varit dumt!

ska mysa me bästa Lilo gumman nu!

Tjingeling!



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?