Sommar ♥

2011-04-11, 15:09:18 / Kategori: Allmänt
OJoj vilket härligt väder! sol, värme, å typ vår/sommar känslor!
Vill bara vara ute idag men ganska trist när man bor i stan å de inte finns nånstans man kan sitta å njuta :(
Eller jo, i parken men där är de ju så mycke drygt folk hehe.
Mamma å Kotten kom till mig idag å vi käkade thai box, GUTT! sen drack vi kaffe å fikade äckliga digestive :P hehe.
Kotten å Lilo fick en omgång me klotong å tandborste, försökte rymma lite men de gick inte haha.
Igår städade ja å Peter läggan, duttti va vi :) sen såg vi film, en av dom va Battle in los angeles.
Den va faktiskt bra, värd å se iaf.



Skulle sola idag men de får nog bli en annan dag i veckan.
Behöver måla mina naglar men ha inget genomskinligt å min vita har blivit dålig så det blir ingen fransk manikyr, å ja behöver köpa foundation men får åxå ta de en annan dag i veckan.
Tänkte plugga idag men bibblan har inte fått in min bok.
Så vad ska ja göra idag? blää för idag. kan inte göra nått kul ute å inget inne heller. Händelselösa dag! suck.
Vill få mina pengar nu så att ja kan fixa å färga me håret så att de blir bra :) kanske får dom imorn om ja har tur!

Nä nu ska ja tråka vidare.. bajs.


Tjingeling!

Lena "syster"

Visst äre underbart med vår!!! helt sjukt bra man mår :) ses snart fina syster <3



2011-04-11, 15:50:23 URL: http://allihaveisallineed.blogg.se/

Mona

ja det är sjukt härligt! ja det gör vi vackraste syster <3



2011-04-11, 16:27:59



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?