Så vare håret..

2011-04-09, 23:44:26 / Kategori: Allmänt
Idag färgade mamma håret på mig, har ju haft svart i typ 5-6 år tror ja :/ så va lite less på det. Tanken va att ja skulle köra i 2 avfärgningar i mitt svarta hår först, behöver ganska mycke av de för har så långt å tjockt hår, sen skulle vi kasta i en mörkblond färg å hoppas på det bästa, asså att de typ blev mörkbrunt eller iaf brunt, men efter avfärgningen insåg ja att min vita utväxt å resten av de röda å rödsvarta håret krävde en till avfägning :P hehe så eb till blev det sen i me färg.... å ja.. ja visste ju att de inte skulle bli helt bra på första försöket men.. ja ni får ju se själva hur de blev hihi.
Så håret ska få vila nån dag eller vecka innan ja kör me en till avfärgning i det långa å försöker få bort det röda.
Har ju så jävla mycket röd piggment i håret så ja får skylla mig själv haha :) men håret känns precis som förut ja tappade inte ett enda hårstrå ;)
Nån form av brunt ska de bli iaf.


Ignorera min bleka osminkade nuna å prillan under läppen ;P HAHA!





Å förresten så ha ja bokat biljett ner till min syster i Ystad :D ååh va kul de ska bli! hoppas håret e i nån form av ordning ;) då ska vi på cruising :D KUL! Ska ta me mig Lilo
då åxå så ja valde en resa med MÅNGA byten! å så är de natt tåg så de blir inga problem :)
Men ja LÄNGTAR så fruktansvärt mycke! ska bli så JÄVLA KUL! WAHOO!

SYSTER♥ saknar dig så fruktansvärt mycke! pusssssss


Tjingeling!

Lena "syster"

Naaaw söööte :D loooove U loooong time ;) längtar med !!! men håret blev fint... ljusare än jag trodde det skulle bli ;) på med en avfärgning till i det mörkare håret (bara) så blir det kanon!! du behöver inte vänta... tror ditt hår pallar det kanon.... :) U go girl!! pusss



2011-04-10, 17:08:19 URL: http://allihaveisallineed.blogg.se/



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?