OJDA!

2011-04-29, 15:04:57 / Kategori: Allmänt
Länge sen ja skrev nu :P haha nä men ha bara inte orkat å så ha internet vare aaaasssss segt..
Men nu skriver ja :)

SÅåå påskehlgen.. på fredan va ja å Peter å madde å nåra till i hädanbergs stugan å grilla å sola :) sen blev det stan å Olles å lite Harrys. På lördagen så va ja å Peter hos mamma å käkade jättegod påskmiddag :)

Kläderna jag skickade efter har kommit, fast inte legginsen men dom kommer senare :) jeansen satt skitbra!! är jättenöjd :) men tröjan va för stor men de gör inget kan ha den som en vanlig tröja.



Superlåga precis som ja vill ha :)




Som ni ser så va tröja för lång den ska va hälften å sitta tajtare men de gööööör inget :) visste ju redan att den skulle vara stor :)

slägger upp en bild från idag på mig när ja endå är igång :P





Ävafaaaan ta en till :P




jaja idag ha ja solat på City sol å de va sköööönt :) ja ha faktiskt fått färg på bara 2 ggr å då ha ja bara solat 12 min :P mahahhaha..
Å ja blir inge röd heller som ja brukar bli :) nice.

näää nu ska ja lata mig. ha ju gjort klart alla uppgifer å sånt UTAN bok hehe ja e bäst :P



Glömde.. gjorde efterrätt hos mamma åxå :) gutt! Pannacotta me bär sylt å hallon å björnbär :)


å ja måste bara lägga upp denna bild på Lilo med sina nya Goggles (Doggles) ;)




Tjingeling!

Lena "syster"

SKIIIIIIIIIT såååå snygga jeans!! gillas skarpt! tröjan satt ju finnemang, än om den var menad o vara kortare så passar den fint ändå :)

Den där efterrätten får du bjuda på när du kommer tycker jag ;)så kan jag bjuda på chicken ala king ;) POSSAH <3



2011-04-29, 19:25:05 URL: http://allihaveisallineed.blogg.se/

Mona

Aaaw tack :) ja men dom sitter skiiitbra! tror inte ja ha haft såna najsiga jeans förut :O

Ja den sitter bra men hade ju helst velat att den skulle sitta som den ska :/ men får dom in s eller xs så tar ja dom :D

jaa de ska ja göra :D ååå va gott!! ha längtat efter chicken ala king!!! lööövli! POSSEN <3



2011-05-01, 14:27:01



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?