Noooomnooom

2011-04-18, 19:03:33 / Kategori: Allmänt

Bakade en äppelkaka i långpanna igår :) den blev helt ok! är sugen på att baka mer men vet inte riktigt vad ja ska baka.. aja.. ja gjorde scones till frukost iaf :D nomnom!

Nu äre bara 3 veck å 2 dagar till ja far till Ystad :D ååh va ja längtar! <3
Å så äre bara 2 veck å 3 dar till min nya SGS2 är i butik å då dröjer de drygt 2-3 dagar innan ja får den :D hihi.
HAPPY!
Mitt mobila internet slutade att fungera för nån dag sen, så ja tännkte att ja skulle avinstallera å sen installera det igen men smart som ja e så kollade ja inte vart ja hade installerings skivan va :/ så den är iaf inte i förrådet me alla lådor :P haha så då är den nog hemma hos mamma hoppas ja :) annars så får ja skaffa ett nytt.
Idag har ja hämtat boken som ja ska ha till pluggandet, å så postade ja brevet till csn så att  ja om ja ha tur får mina pengar den här veckan :DDDDDDDD HOPPAS!!!
Imorgon kommer KANSKE Emma, får se hur det blir. Hon brukar ha en förmåga att inte komma å inte höra av sig men ja hoppas att hon försöker bättra sig :) sista chansen asså!
Å på onsdag så skulle de bli (enligt mamma) en
STOR sol :D då ska ja sola å Lilo ska få dyka i baljan som mamma har haha hon ÄLSKAR att doppa hela huvudet i vattnet å röra runt :P hihi sööööta hund! hon är en riktig vattenhund dännadära! ♥
Peter ska ut å springa nu :) dutti han är!
Å ja ska laaata mig i soffan å bli faaaaiit hehe. nä men ja kan ju försöka iaf.. blir ju inte fet :( fast lika bra är de!





Tänkte lägga upp lite bilder åxå från lördagen :) fest hos Mona å Peter vare jue :D








Sen blidde de krogen men tog inte me kameran dit så de finns inga bilder på de :P
Roligheter vare! å ensam tjej men tycker ändå att grabbarna e roligare ;)

Åsså nån bild på jag :) fast från idag





Åsså nån skum bild ja hitta som ja tog i fyllan i lördags haha :P



Va tänkte ja på? hehe

njaaaaaajajaaaaa nu ska ja tråka vidare! kanske baka nått smaskigt? humhum.

ellr naaaaj ja ska lägga upp bilder på min syster å min systerdotter Julia♥
Gamla bilder men dom får duga :) snart har ja ju NYYYA :DDDD




Hon bakade en tårta till mig♥ super god va den, fast lite krispig? haha.


ajaj NU ska ja göra nått haha

Tjingeling!



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?