FriDag :)

2010-09-24, 17:04:46 / Kategori: Allmänt
Idag funkade inte telen, så ja fick smsa från mitt internet :) funkar hur bra som hellst ju!
Iaf så träffade ja pappa idag, vi for hem till farmor å fikade sen drog vi vidare till sibylla å käkade, pappa bjöd :) å sedan for vi till min lägga, sen skjutsade pappa mig till Peter :)

Nu sitter ja här i min ensamhet å bus smsar med emma :P haha kul!

Fast nu kom Peter hem så ja är inte så ensam längre :)

Är hemskt godis sugen.. HEMSKHETER!

En bra dag fast det regnar. Å så är den ju inte slut än heller :)



Så Häj da!  krom


ingrid

hähä ni skulle vart hos oss i hädanberg, laddat med götta och chips! :D



2010-09-24, 21:08:27 URL: http://ingridoberg.blogspot.com



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?