Happy face =D

2010-10-03, 14:32:11 / Kategori: Allmänt
I fredags kom mamma å hämtade mig, vi for till Willys å Rusta för lite köpande :) sen for vi hem å bakade!
Nicke fick kolla på en film på min dator "Det regnar köttbullar" han tyckte att den va jättebra :)
Mamma gjorde värdens godaste pizza! å salladen är rena drömmen! så himla gott :)
Sen hade mamma å ja mys kväll i soffan med vampyr film, chips, ostkrokar å cola <3
Sov över i bagarstugan, fast när ja hade gått ner å skulle lägga mig så hade ja glömt kudden så ja fick sova på en stor tröja :P haha.

På morronen gjorde ja scones som jag, mamma å Elaine åt :) guttgutt.. glömde bort att göra strössel kakor så ja får göra det nästa gång som ja är hemmma.
Fick jättefina bommor av mamma! å äppelmos!! som är fantastiskt god! hon är så duktig på allt hon gör!
Å så håller hon på att göra en halsduk till mig, den kommer att bli jättefin!!

Igår fick jag en massage spindel av Peter!  en sån man har till huvet :) <3 har önskat mig en sån länge nu :) å så fick ja en av söt <3 Han är så himla omtänksam & snäll! puss på dig Peter!

Idag blir det en lugn å skön dag med film å mys i soffan me Peter :D SweeeeT!




Nu ska ja se film så..


kraaaaoom!



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?