Pooff

2010-08-18, 13:37:39 / Kategori: Allmänt
När ja vaknade idag hade jag förhoppningar om att min nya tele hade kommit, så ja smackade på mig kläderna
å kutade till min lägga.. Fanns bara reklam :/ trist.. Så ja hoppas att den kommer imorron istället!

Tog en liten promenad i det fina vädret :)

Peter är på jobbet å ja sitter i hans lägenhet å funderar på vad jag ska göra, blir nog till att städa litta.
Sj så jobbar jag på Harrys ikv/natt :) känns skönt att få göra nått vettigt här i livet.

Men ja saknar min mamma! fast vi ska ju träffas på fredag :) tänkte att ja skulle sova över hos henne på lördag
för Peter ska ju ändå jobba så då kan ja å mamma ha våran mys kväll :) å på fredag hade ja tänkt att vi skulle fiska,
ha tjatat på mamma länge nu att vi ska fiska så på fredag blir det tvångs fiske för hennes del! haha..
Ja brukar alltid fiska på sommaren men den här sommarn så har ja inte fiskat nått alls O.o känns inte kul..

Jag börjar 21 ikv så peter å ja ska se en film innan ja börjar, det ska bli myys!





POSSAh



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?