Moshii

2010-08-19, 20:12:38 / Kategori: Allmänt
Dagen började med att jag gick till min lägga för att kolla om jag hade fått min Avi till telen, men den hade inte kommit dit utan hamnat hemma hos mamma :) så imorron ska ja hämta den. ville hämta den idag men jag får vänta... Det suger men så äre.

Sen ringde Sara å ville ses så vi träffades på stan å vi kollade på en massa skor å parfymer osv. Tog en fika å njöt medans vi kollade på alla roliga människor som gick på stan! haha en brud hade pippi rött hår en neon grön jacka å ett par mjukisar med ett ben som va rosa å det andra svart xD haha hur går det ihop?

När vi va på Dinsko så knackade nån på min axel å det va Emma! :) hihi söt cheyen <3 vi han snacka lite innan ja å sara skulle vidare.

När pajen min kom hem så rullade han köttbullar å ja stekte :) så de blev köttbullar med mackaroner, riktigt gott!
Känner mig jävligt trött nu bara, tung i huvudet å ont i kroppen så ja tror ja e på väg att bli sjuk :/ vill inte..

Nu väntar ja å peter på att filmen ska bli klar så att vi kan mysa :) härligt!

MEN JA VILL HA MIN LG NU! haha irriterande att ja inte har den i min hand när den äntligen har kommit fram!
huvva.. är lite irriterad över det, tro ja iaf.

Ahmen ska kika på lite saker nu men skriver mer imorron när ja kan :)


POSSAh

alicia

Hej sis, kul att du skaffat blogg så man får reda på lite vad som händer i ditt liv ;) saknar dig, puss <3



2010-08-19, 22:39:25

Mona

Hay! trodde aldrig ja skulle skaffa en blogg ^^ saknar dig me lillan! puss puss <3



2010-08-26, 18:48:44



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?