Mamma <3

2010-08-18, 17:51:29 / Kategori: Allmänt
Har tänkt en del på mamma.
vi umgås inte lika mycket nu som förut, men det beror ju på att jag inte bor hemma längre.
Jag försöker träffa henne så mycket som möjligt, känns alltid jobbigt att fara hem sen.
Mamma & jag vi kan alltid säga allt till varandra, vad det än är!
Hon har alltid hjälpt mig oavsett vad det varit så har hon alltid funnits.
jag älskar henne så fruktansvärt mycket! finns inga ord som kan beskriva min underbara mamma.

Nu till helgen så ska jag å mamma kolla på några hundar :)
Är väldigt sugen på en av dom!
känner mig så rastlös nu när jag är arbetslös å en hund att ta hand om skulle verkligen fylla min vardag!
Nån att ta med när jag ska nånstans å gå på promenader med, en liten luddig hund som får mig att
vilja göra nått av dagarna, kliva upp tidigt å börja leva som folk!

Har ju all tid i värden nu så..
Men vi får se hur det blir, det är ju som sagt det här med pengarna, den kostar inget med mat å så
för den äter pyttelite men det är vad den kostar nu..
Skulle ja behöva hundvakt så ställer mamma upp det vet jag! :) så det är inga problem om jag skulle få jobb.
Mamma är intresserad av en av dom vuxna hundarna, hoppas hon köper nån av dom så kan hon å jag börja
promenera på allvar som vi talat om så länge nu.

ja, men mer om det när ja har träffat hundarna och ägaren :)


<3



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?